.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف بیش از 4 کیلوگرم تریاک در آمل

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آمل با شناسایی و دستگیری عامل افیونی بیش از چهار کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به مواد مخدر به نام «ع - ن» 26 ساله که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت را شناسایی کردند.

ماموران در ادامه با تعقیب و مراقبت از این فرد دریافتند متهم به مواد مخدر اهل یکی از استان‌های همجوار اقدام به ورود و توزیع مواد مخدر می‌کند.

ماموران در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم را حین توزیع و فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از متهم موفق شدند بیش از چهار کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

• انهدام باند سرقت خودرو در شهرستان آمل

در خبر دیگر پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری سارقان خودرو و انهدام باند 12 نفره سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

محمدصادق پهلوان گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت خودرو و قطعات آن، پلیس آگاهی شهرستان آمل شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین را در دستور کار خود قرار داد.

پهلوان افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و کشف تعدادی خودرو که به صورت بلاصاحب در نقاط خارج از محدوده شهری در حالی‌که برخی قطعات آنها به سرقت رفته بود، تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین تعقیب و مراقبت برخی از سارقان سابقه‌دار شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات بیشتر دریافتند، این افراد با تشکیل باندی 12 نفره اقدام به سرقت خودرو و قطعات آن می‌کنند.

پهلوان اظهار داشت: ماموران در ادامه با تعقیب و مراقبت یکی از سارقان، پس از اطمینان از حضور وی در مخفیگاهش با هماهنگی قضایی فرد مورد نظر را دستگیر و در بازرسی از منزلش مقادیری قطعات خودروهای مسروقه را کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: با دستگیری این متهم به نام «احد ـ ز» دیگر همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی در شهرهای آمل، بابل، نور و نوشهر اظهار داشتند که پس از سرقت خودروها، آنها را به خارج شهر برده و با سرقت قطعات آن خودرو را رها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در این عملیات هشت دستگاه خودروی مسروقه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و سپس با صدور قرار صادره روانه زندان شدند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.